مجمع اهل بیت(ع) سوریه: آیت الله رئیسی، یاوری برای مستضعفین و محرومین در جهان بود

سه شنبه, 01 خرداد 1403

مجمع اهل بیت(ع) سوریه در پیامی تاکید کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری محبوب، یاوری برای مستضعفین و محرومین در جهان، خادمی برای امام رضا(ع) و مبارزی خستگی ناپذیر بود.

مجمع اهل بیت(ع) سوریه: آیت الله رئیسی، یاوری برای مستضعفین و محرومین در جهان بود

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - مجمع اهل بیت(ع) سوریه طی پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

در این پیام تاکید شده است: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری محبوب، یاوری برای مستضعفین و محرومین در جهان، خادمی برای امام رضا(ع) و مبارزی خستگی ناپذیر بود

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً»

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری محبوب، یاوری برای مستضعفین و محرومین در جهان، خادمی برای امام رضا(ع) و مبارزی خستگی ناپذیر بود و همراه با ایشان جمعی از خدمتگذاران مخلص به نظام جمهوری اسلامی ایران رحلت کردند. این مصیبت را به امام زمان(عج)، امام خامنه ای دام ظله، ملت ایران، امت اسلامی و خانواده های شهدا تسلیت می گوییم و از خداوند صبر و پاداش را برای آنها مسئلت داریم.

نمایندگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سوریه

۱۱ ذی القعده ۱۴۴۵ هجری قمری

شایان ذکر است که صبح امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از ساعت‌ها جست‌وجو، سرانجام بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان، توسط تیم‌های ایرانی پیدا شد. در این سانحه آیت‌الله رئیسی و همه همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیده‌اند.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
1+7=? کد امنیتی