سوگواره «بصیرت عاشورایی» با سخنرانی آیت‌الله رمضانی برگزار می‌شود + پوستر

چهارشنبه, 05 شهریور 1399
مراسم عزاداری دهه اول محرم تحت عنوان سوگواره "بصیرت عاشورایی" با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در رشت برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری دهه اول محرم تحت عنوان سوگواره "بصیرت عاشورایی" با سخنرانی «آیت ‌الله رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این مراسم با مداحی ذاکران اهل بیت(ع)، برادران «کامرانی»، «عموزاده»، «رمضانی»، «رضاپور»، «کاشفی» و «حسینیان» در آستان حضرت فاطمه اخری(س) خواهر امام رضا(ع) در شهر رشت برپا خواهد گردید.

مراسم سوگواری دهه اول محرم در آستان خواهر امام(س) رشت، از امروز چهارشنبه (5 شهریور 1399) آغاز شده و تا یکشنبه (9 شهریور 1399) ادامه دارد.

این سوگواره عاشورایی، صبح‌های دهه اول محرم از ساعت 6:30 صبح به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

 

4efdd2f969559e8b1c92e99f32ded48e_169.jpg

 

شایان ذکر است که سوگواره "بصیرت عاشورایی" به همت هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع) شهرستان رشت و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار می‌شود.

این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و تمهیدات ویژه‌ای - از جمله ضدعفونی روزانه محل برگزاری مراسم و ورود افراد با ماسک - اندیشیده شده است.

* پخش زنده در "مجالس مجازی اهل بیتی"

همچنین، این مراسم در چهارچوب "مجالس مجازی اهل‌ بیتی" از صفحه اینستاگرام خبرگزاری ابنا به آدرس زیر به شکل زنده پخش خواهد شد:

www.instagram.com/fa.abna24

فیلم سخنرانی آیت الله رمضانی نیز در همان روز، روی سایت خبرگزاری ابنا و کانال های آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می گردد.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
2+1=? کد امنیتی