معصومه جعفری: حضرت زینب(س) الگوی زنان مقاومت است

جمعه, 09 ارديبهشت 1401

بانوی پاکستانی، نقش زنان مقاومت را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س)، الگوهای زنان مقاومت هستند.

معصومه جعفری: حضرت زینب(س) الگوی زنان مقاومت است

کنگره بین المللی "زنان و قدس شریف" عصر روز سه شنبه 6 اردیبهشت 1400 در آستانه روز جهانی قدس در سالن اجتماعات کنفرانس انتفاضه فلسطین برگزار شد.

معصومه جعفری بانوی فلسطینی در این کنگره گفت: نهایت رژیم اشغالگر، زوال است، همان طوری که رهبر معظم انقلاب چندین بار در سخنرانی های خود به این مساله اشاره کردند.

وی ادامه داد: مقاومت با اخلاص و توکل به پیروزی خواهد رسید و دنیا خواهد فهمید صاحبان حق، موضع خود را دارند، مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی ها خود تاکید کردند که ما به دفاع از محور مقاومت، می پردازیم. جوانان مقاومت باید روحیه انقلابی و استقامت داشته باشند.

بانوی پاکستانی در پایان، نقش زنان مقاومت را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س)، الگوهای زنان مقاومت هستند.

‌یادآور می شود که کنگره بین المللی "زنان و قدس شریف" با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دیگر نهادهای همسو برگزار شد. در این کنگره مهمانانی از داخل و خارج ایران حضور یافتند.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
7-1=? کد امنیتی