ابنا شهرستان‌ها . لنگرود مقام معظم رهبری، مسلم زمانه ما هستند

یکشنبه, 26 آذر 1402

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، گفت: مقام معظم رهبری، مسلم زمانه ما هستند. مردم ایشان را تنها نمی‌گذارند و در دنیا نیز در حال بیعت‌کردن با ایشان هستند.

مقام معظم رهبری، مسلم زمانه ما هستند

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ آیت‌الله «رضا رمضانی» امروز یک‌شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ در مراسم یادواره شهدای روستای خالکیاسر لنگرود که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، با اشاره به لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: ارتباط بین روحانیت و نسل جوان خوب است اما باید بیشتر شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه دین را باید به درستی شناخت و سپس آن را باور کرد، افزود: اگر دین به معنای واقعی کلمه در زندگی نباشد انسان به سعادت نمی‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگوی خوبی برای همگان است، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی کامل و جامعی در دین‌داری، زهد، ولایت‌پذیری و ظلم ستیزی برای کل بشریت است.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه جهاد برای تحقق عدالت و امنیت است، تصریح کرد: انبیای الهی آمدند تا مسیر را به انسان‌ها نشان دهند و اگر انسان در مسیر قساوت قلبی قرار گیرد از مسیر حق خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: شهدا بیداری و داشتن قلبی سلیم را از حضرت زهرا (س) آموختند و خداوند ما را دعوت کرده تا بتوانیم از قلب سلیم بهره‌مند شویم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان بایددانش دین را عمیق بیاموزد و از افراط و تفریط دوری کرد، اضافه کرد: انسان در کنار امام معصوم باید دین را درست بیاموزد.

وی با تاکید بر اینکه در وصایای شهدا معرفت به خداوند موج می‌زند و رزمندگان ما عبادتی عارفانه داشتند، افزود: شهدا همواره به کنار نائب امام بودن تاکید داشتند.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین امتحان حضرت زهرا(س) در کنار ولی خدا بودن است و شهدا این درس بزرگ را از حضرت آموخته و در کنار ولی زمان‌شان ایستادند.

وی با بیان اینکه هیچ پیامبری به مانند حضرت رسول اکرم (ص) اذیت و آزار نشد و حضرت زهرا (س) به مانند پدرشان مورد اذیت قرار گرفت، اظهار کرد: شهدای ما در قبولی امتحان بزرگ از مکتب فاطمی (س) درس آموختند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، تصریح کرد: مسلم زمانه ما مقام معظم رهبری است؛ مردم ایشان را تنها نمی‌گذارند و در دنیا نیز در حال بیعت‌کردن با ایشان هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضور دین در عرصه اجتماع هزینه دارد، افزود: شهدا رفتند تا اباهی‌گری و ولنگاری از بین برود و ارزش‌هایی مانند حجاب و عفاف باقی بماند.

 

4e1f7559-0c07-4828-9306-53060a11c7c3.jpg

آیت‌الله رمضانی اضافه کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی به غیر از دستاوردهای علمی و نظامی که قدرت منطقه‌ای شده و استکبار را دچار هراس کرده این است که دین در عرصه اجتماعی حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، اسلام را زنده کرد و امام اسلام را به معنای واقعی کلمه به دنیا معرفی نمود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: زنان ایرانی غیرتمند هستند و همواره حجاب و عفاف خود را حفظ می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجالس حسینی (ع) باید تحول و اصلاح اجتماعی به دنبال داشته باشد، تاکید کرد: درس‌های شهدا را باید یاد گرفته و آن‌ها را پاس بداریم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به وجود بحران بی‌هویتی در غرب، خاطرنشان کرد: بسته‌های آموزشی در مدارس غربی افراد را سکولار تربیت می‌کند.

گفتنی است، در مراسم مذکور سامانه زیارت مجازی گلزار شهدای خالکیاسر لنگرود توسط آیت‌الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری رونمایی شد.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9*2=? کد امنیتی