وبینار بین المللی "نقش تبلیغات در احیاء عاشورا" برگزار می شود

یکشنبه, 07 شهریور 1400

وبینار بین المللی "نقش تبلیغات در احیاء عاشورا" با حضور رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، برگزار خواهد شد.

وبینار بین المللی

وبینار بین المللی "نقش تبلیغات در احیاء عاشورا" با حضور شخصیت‌های فرهنگی و پژوهشگران و روزنامه نگاران و اصحاب رسانه از جمله آیت الله «محمدحسن اختری» رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مدیرعامل بنیاد عاشورا، برگزار می شود.

این وبینار توسط بنیاد بین المللی عاشورا با همکاری مرکز امت واحده تحت عنوان "نقش تبلیغات در احیاء عاشورا" برگزار خواهد شد.

قرار است در اين ميزگرد مجازی، آیت الله «اختری» مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا، «سید فادی» مدیر مرکز امت واحده، «محمد عبید» پژوهشگر و نویسنده لبنانی، «قاسم قصیر» روزنامه نگار و نویسنده، شیخ «توفیق علویه» پژوهشگر و مبلغ اسلامی، خانم «زینه الجانوری» پژوهشگر و نویسنده، «محمدشدی مد» نویسنده و روزنامه‌نگار، «عبدالرحمان جاسم» روزنامه‌نگار فلسطینی، «سرکیس الشیخا الدویهی» روزنامه نگار و نویسنده و خانم دکتر «زینب طحان» پژوهشگر و روزنامه نگار شرکت می کنند.

علاقمندان می توانند این وبینار را از طریق برنامه زووم، امروز 7 شهریور 1400 ساعت 22:30 (به وقت تهران) تماشا کنند.

برای ورود و تماشا نام کاربری: 8506143468 و رمز عبور: 564894 را وارد کنید. 

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
4*1=? کد امنیتی