پخش زنده سخنرانی‌ آیت‌الله رمضانی به مناسبت دهه اول محرم + لینک

سه شنبه, 27 تیر 1402

با فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع)، برنامه سخنرانی آیت‌الله رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در دهه نخست محرم الحرام به صورت زنده پخش می‌شود.

پخش زنده سخنرانی‌ آیت‌الله رمضانی به مناسبت دهه اول محرم + لینک

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) - همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام، آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رشت سخنرانی خواهد کرد.

مراسم صبح‌های دهه اوّل محرّم همانند سال‌های گذشته با سخنرانی آیت‌الله رمضانی در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری سلام‌الله‌علیها (خواهر امام) رشت برگزار می‌شود.

این مراسم به همت هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع) شهرستان رشت از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود. این محفل عزاداری با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.

آیت‌الله رمضانی همچنین سخنران مراسم سوگواری هیئت رزمندگان اسلام رشت در شب‌های ۲ تا ۵ مرداد ماه ‌است که از ساعت ۲۱:۳۰ در مهدیه این شهر برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین عصر روز چهارشنبه، ۲۸ تیر ماه در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در حوزه علمیه شهرستان آستارا حضور یافته و سخنرانی می‌کند.

طبق اعلام دفتر نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله رمضانی همچنین ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، ۲۹ تیر ماه در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه شهر رودسر و عصر همین روز، ساعت ۱۶:۳۰ در بیست و دومین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه املش سخنرانی می‌کنند. این مراسم با مداحی «حاج حسین نبوی» و در مسجد شهید علیپور روستای جورکاسر املش برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سخنرانی در یادواره شهدای روستای ماتک بخش تولمات صومعه‌سرا در عصر روز تاسوعا از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رمضانی در ایام محرم است که توسط دفتر ایشان اعلام شده است.

سخنرانی آیت‌الله رمضانی در مراسم صبح‌های دهه اوّل محرّم را می‌توانید از صفحه خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا - در هیئت‌آنلاین و همچنین از صفحه این خبرگزاری در آپارات به صورت زنده ببینید.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
1*8=? کد امنیتی