پیام مهم آیت الله عیسی قاسم به ملت بحرین/ درخواست آزادی زندانیان سیاسی بحرینی در سایه شیوع کرونا

دوشنبه, 16 فروردين 1400

عضو بحرینی شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین در سایه شیوع کرونا در زندان های این کشور شد.

پیام مهم آیت الله عیسی قاسم به ملت بحرین/ درخواست آزادی زندانیان سیاسی بحرینی در سایه شیوع کرونا

آیت الله عیسی قاسم عضو بحرینی شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، پیامی به ملت بحرین ارسال کرد.

وی در این پیام برای چندمین بار خواستار آزادی زندانیان سیاسی در بحرین در سایه شیوع کرونا در زندان های این کشور شد.

در ابتدای این پیام آیت الله عیسی قاسم خطاب به ملت بحرین آمده است: دنیا به ظلم های مستمری که بر شما روا داشته می شود، شهادت می دهد و تلاش های زیادی برای از بین بردن این کابوس کردید که این تلاش ها ادامه دارد. هر کس که انصاف و عدالت داشته باشد، نمی‌ تواند بی‌ عدالتی که بر شما روا شده را انکار کند و خروج هزاران نفر از عزیزانتان در زندان‌ها را نپذیرد، در حالی که این زندانیان در معرض خطر مرگ به خاطر ابتلای کرونا هستند تا حدی که صدای استغاثه آنها بلند شده است.

عضو بحرینی شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: باید جنبش شما همیشه در سطح اهداف تان باشد که از حقیقت، عدالت، اصلاح، عشق به امنیت، صلح و خیر برای بحرین و مردم خوب آن جدا نیست.

آیت الله عیسی قاسم، التزام ملت بحرین به شیوه اعتراض مسالمت آمیز و انضباط و ارزش های دینی و احکام شریعت و احترام مال و جان مردم را موجب کسب خیر و تحقق آرزوهای این ملت دانست.

وی خواستار تقویت جنبش مردمی بحرین برای دست‌یابی به مطالبات ملی شد و نسبت به فریب تظاهرکنندگان و تحریف حرکت آن‌ها به منظور خنثی کردن مطالباتشان از جمله آزادی زندانیان سیاسی، هشدار داد.

آیت الله عیسی قاسم از ملت بحرین خواست که انجام هر کاری و گفتن هر سخنی که به جنبش مردمی این کشور ضربه بزند، خودداری کند.

وی همچنین خواستار حفظ املاک عمومی و خصوصی و احتیاط در بحرین برای جلوگیری از ایجاد اختلال در نظم و تردد جامعه شد.

عضو بحرینی شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) خطاب به ملت بحرین گفت: شما اهل اصلاح هستید و نه اهل فساد و بنیان گذاران خیر و نه نابودکنندگان آن هستید. شما از کسانی هستید که حقی از مردم را ضایع نمی کنید. به جهانیان بیاموزید که چگونه مظلوم بر حق خود پافشاری می‌کند و از آن عقب نشینی نمی‌کند، اما به خشم خود اجازه نمی‌دهد که او را از دین، عقل، خرد و مصلحت خارج کند. 

در بخش پایانی پیام آیت الله عیسی قاسم خطاب به ملت بحرین آمده است: از ملت خود الگویی بسازید که دنیا چاره ای نداشته باشد جز آن که از این ملت خوشش بیاد و به یاری اش بشتابد. ملت عزیز و شجاعی که از حق خود کوتاه نمی آید و به دنبال کرامتش هست و با دوری از بداخلاقی از حق آزادی خود نمی گذرد.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
7-1=? کد امنیتی