ایران پس از توافق هسته ای هم به ائتلاف جهانی علیه داعش نمی پیوندد

الثلاثاء, 18 آب/أغسطس 2015

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق در مذاکرات احتمال آن می رود که ایران به ائتلاف بین المللی علیه داعش بپیوندد؟ اظهار داشت: ما کار خود را انجام می دهیم.

ایران پس از توافق هسته ای هم به ائتلاف جهانی علیه داعش نمی پیوندد

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه ششمین اجلاس برگزاری مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار داشت: حکام ظالم 1400 سال سعی کردند که اسلام را محجور کنند و نگذارند اسلام ناب به مردم برسد.

دکتر «علی اکبر صالحی» با بیان اینکه اگر اجازه تبیین برای مردم داده می شد، وضعیت کنونی مسلمانان به این شکل نبود خاطرنشان ساخت: در این صورت حتی مردم عادیو غیر مسلمان هم زیر بار ظلم و بی عدالتی نمی رفتند.

وی که با خبرنگار ابنا گفتگو می کرد افزود: تا اینکه امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی مجدداً دین و حکومت اسلامی را برپا کرده و این گوهر گرانبها را به جامعه بشری عرضه نمودند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: از آن زمان ایران به عنوان ام القری، پرچم نشر اسلام ناب محمدی را در دست گرفت که این اجلاس نیز نمونه ای از این سخن است.

دکتر صالحی در بخش دوم این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق در مذاکرات احتمال آن می رود که ایران به ائتلاف بین المللی علیه داعش بپیوندد؟ اظهار داشت: ما کار خود را انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم نسبت به هر انحرافی واکنش درخور نشان داده و موضع مناسب را بگیریم.

المجمع العالمي لأهل البيت (علیهم السلام)

المجمع العالمي لأهل البيت عليهم السلام، منظمة غير حكومية وعالمية شيعية تعنى بنشر معارف أهل البيت عليهم السلام وترسيخ الوحدة الإسلامية والعمل على اكتشاف وتنظيم أتباع العترة الطاهرة (ع) وتعليمهم ودعمهم.

أنشئت المنظمة علي يد نخبة من الشيعة ويشرف عليها الولي الفقيه والمرجعية الشيعية العليا.

قد قامت المنظمة منذ تأسيسها بدور إيجابي في المستوي العالمي في ترسيخ أسس الوحدة بين مختلف المذاهب الإسلامية.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

اتصل بنا

موضوع
البريد الإلكتروني
الرسالة
6+2=? قانون الضمان