تسلیت مجمع جهانی شیعه شناسی به مناسبت درگذشت "سید مقتدا حسینی"

پنج شنبه, 14 اسفند 1399
مجمع جهانی شیعه شناسی با تسلیت رحلت حجت الاسلام والمسلمین سید مقتدا حسینی تاکید کرد: تاسیس مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در شهر لوگانو ایالت تیچینوی سوئیس از یادگارهای ارزشمند این عالم خدوم بود.
تسلیت مجمع جهانی شیعه شناسی به مناسبت درگذشت

مجمع جهانی شیعه شناسی در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین «سید مقتدا حسینی ابهری» از مرتبطین مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و رییس سابق مرکز اسلامی امام علی(ع) سوییس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

صدیق معزز جناب آقای دکتر سیدعلی حسینی ابهری

خبر درگذشت والد گرامی اتان جناب حجت الاسلام والمسلمین سید مقتدا حسینی ابهری باعث تاسف و تاثر گردید آن عالم خدوم سال ها در جهت ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام کوشید و باقبات الصالحات و یادگارهای ارزشمندی بجا گذاشت که در راس آنها شخصیت برجسته و پرافتخار جنابعالی و دیگری بنیان گذاری مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در شهر لوگانو ایالت تیچینوی سوئیس بود که بحق منشا خدمات شایانی به مکتب اسلام و مسلمانان منطقه بوده و هست.

فقدان آن عزیز بزرگوار را خدمت شما و خاندان محترم و کلیه دوستداران ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و غفران الهی و علو درجات ایشان را از درگاه الهی خواستارم.

قم .مجمع جهانی شیعه شناسی ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۹

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9-2=? کد امنیتی