با همکاری بخش بانوان مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد؛ مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین(س) در نیشابور با حضور کاروان زیارتی انگلیس

پنج شنبه, 07 دی 1402

در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی گفتمان فاطمی و همزمان با شب وفات حضرت ام البنین(س)، با همکاری بخش بانوان مجمع جهانی اهل بیت(ع) مراسمی با حضور کاروان زیارتی موسسه لبیک یازهراء انگلستان در نیشابور برگزار شد.

مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین(س) در نیشابور با حضور کاروان زیارتی انگلیس

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ با همکاری بخش بانوان مجمع جهانی اهل بیت(ع) مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین(س)، با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و با حضور سرکار خانم سیده ام فروه نقوی، مدير مؤسسه لبيک يا زهرا(س) در انگلستان و ۲۵ نفر از خواهران فعال این مؤسسه در "مكتب الزهراء نيشابور" برگزار گردید.

 

در این مراسم خانم ام فروه نقوی با اشاره به ظرفیت‌های نهاده شده الهی در وجود زنان که با تبلور و بهینه سازی و کاربرد صحیح قابلیت رساندن آنان را به مقام و رتبه های بالای انسانی دارند، حضرت زهرا و حضرت ام البنین سلام الله علیها را از نمونه های تبلوریافته استعدادها و ظرفیت‌های زنان دانست.

لازم به ذکر است ۲۵ نفر از خواهران فعال موسسه لبیک یا زهراء انگلستان در ضمن یک اردوی علمی فرهنگی و به منظور برگزاری بیستمین کنگره بین المللی سیده نساءالعالمين در مشهد مقدس حضور دارند.

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
3*4=? کد امنیتی