نبوی: در کتابخانه دیجیتالی قائمیه ۲۰ هزار جلد در ۸ زبان بارگزاری شده است

جمعه, 12 اسفند 1401

حجت‌الاسلام نبوی اظهار داشت: حال حاضر بیست هزار جلد کتاب در 8 زبان دنیا در این کتابخانه دیجیتالی قائمیه منتشر شده و در حال گسترش می باشد.

نبوی: در کتابخانه دیجیتالی قائمیه ۲۰ هزار جلد در ۸ زبان بارگزاری شده است

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ چهار محصول «پرتال جامع رهنما»، «کتابخانه دیجیتالی مجمع»، «شبکه پژوهشی اهل‌بیت(ع)» و «ویژه‌نامه دیجیتالی فرهنگی ـ تبلیغی سراج» تهیه شده از سوی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) پیش از ظهر دیروز پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ طی مراسمی در سالن کنفرانس مجمع قم رونمایی شد.

در این مراسم مسئول کتابخانه دیجیتالی قائمیه بیان کرد: در ابتدای مسیر برای خود ترسیم کردیم که شیعه محتوا دارد ولی در فضای وب منتشر نشده که همین امر به هدف ما تبدیل شد و موجب تأسیس کتابخانه قائمیه گردید. در حال حاضر بیست هزار جلد کتاب در 8 زبان دنیا در این مجموعه منتشر شده و در حال گسترش می باشد.

حجت الاسلام «نبوی» گفت: در سال 98 با مجمع جهانی اهل بیت(ع) آشنا شدیم و تفاهم نامه ای امضا کردیم که ثمره آن را می توان در قالب انتشار 230 جلد کتاب در کتابخانه دیجیتال مجمع دانست که این آثار در 115 کشور دنیا مطالعه شد؛ امیدوارم در آینده ای نزیک، تمام کتب مجمع را در کتابخانه دیجیتال بارگزاری نماییم. 

وی پیرامون ویژگی های این کتابخانه عنوان کرد: افراد به راحتی می‌توانند از طریق جستجو در متن و فهرست به مطالب مورد نظر دسترسی پیدا کنند و به صورت دیجیتالی، یاداشت برداری نمایند؛ دسترسی به لغت نامه ها، ارائه آمار بازید محتوا و رایگان بودن کتابخانه نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
7+2=? کد امنیتی