افتخاری: دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است

Tuesday, 26 April 2022
نماینده اسبق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قدس محور وحدت مسلمانان و نشان مقاومت علیه استکبار جهانی و صهیونیستم بین الملل است.
افتخاری: دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است

کنگره بین المللی "زنان و قدس شریف" عصر امروز سه شنبه 6 اردیبهشت 1400 در آستانه روز جهانی قدس در سالن اجتماعات کنفرانس انتفاضه فلسطین برگزار شد.

  «لاله افتخاری» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی در این کنگره گفت: روز قدس روز فلسطین نیست، بلکه به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) روز اسلام، روز حکومت اسلامی و روز رسول اکرم(ص) است. فلسطین و قدس شریف ناموس اسلام هستند.

وی افزود: در حقیقت ما روز قدس را روز زنان و دختران و مردان خانواده های فلسطین و روز جهان اسلام می دانیم، کسانی که خواهران و برادران و دختران ما هستند.

افتخاری با بیان اینکه قدس محور وحدت مسلمانان و نشان مقاومت علیه استکبار جهانی و صهیونیستم بین الملل است تاکید کرد: دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده تر از مردم و ملت فلسطین.

وی اضافه کرد: روز قدس و مساله قدس مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار و نظام سلطه است.

نماینده اسبق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف همراهی و همدلی با همه عزیزان در فلسطین و محور مقاومت در هر جای دنیا و به ویژه برای همراهی با زنان و دختران فلسطینی دور هم جمع شدیم.

افتخاری در پایان محورهای کنگره بین المللی قدس شریف را به شرح زیر اعلام کرد: راهکارهای قرآنی تربیت نسل جوان، نقش موسسات و جمعیت های فعال بانوان در احیای حقوق بانوان و کودکان فلسطینی، نقش پویایی جمعیت جوانان مقاومت در تحقق تمدن نوین اسلامی، جایگاه زن و کودک فلسطینی در آینه شعر و ادب، نقش زنان مقاومت در توسعه و گسترش قرآن کریم، انحلال و زوال رژیم صهیونیستی، جایگاه خانواده و زن فلسطینی در اسناد بین المللی، نقش همبستگی زنان مسلمان در دفاع از قدس شریف و محور مقاومت، تاثیرات رهبران اسلامی ، زنان و کودکان فلسطینی، چالش های آموزشی، اجتماعی و بهداشتی.

‌یادآور می شود که کنگره بین المللی "زنان و قدس شریف" با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دیگر نهادهای همسو برگزار شد. در این کنگره مهمانانی از داخل و خارج ایران حضور یافتند.

Ahl Al-Bayt World Assembly

The Ahl al-Bayt World Assembly  is an international non-governmental organization (INGO) that was established by a group of Shiite elites under the supervision of the great Islamic authority of the Shiites in 1990 to identify, organize, educate and support the followers of Ahl al-Bayt.

  • Tehran Iran
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

Contact Us

Issue
Email
The letter
5-3=? Captcha