ایجاد پروفایل آیت الله محمدمهدی آصفی (ره) در "گوگل اسکالر" به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پروفایل پژوهشی آیت‌الله محمدمهدی آصفی(ره) به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پایگاه گوگل اسکالر ایجاد شد.

ایجاد پروفایل آیت الله محمدمهدی آصفی (ره) در

پروفایل پژوهشی آیت‌الله محمدمهدی آصفی(ره) به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پایگاه گوگل اسکالر ایجاد شد.

اطلاعات کتابشناختی 156 اثر از آثار آیت الله آصفی و ترجمه‌های آن‌ها به 10 زبان‌ شامل فارسی، عربی، اردو، اندونزیایی، انگلیسی، ترکی استانبولی، سواحیلی، فرانسوی، فولانی و مالایی؛ اعم از منابع قابل دسترس در وب و منابع غیرقابل دسترس در وب؛ از جمله آثار منتشرشده از آیت الله آصفی توسط مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در این پروفایل دسترس‌پذیر خواهند بود و استنادهای مربوط به هر منبع نمایش داده می‌شود.

همچنین در این پروفایل امکان پیوند با پروفایل نویسندگان همکار با آیت‌الله آصفی و همچنین امکان ارتباط با دیگر پژوهشگران حوزه اهل‌بیت (ع) و نیز حوزه‌های دیگر هم در این بستر فراهم است.

از دیگر ویژگی های این پروفایل، پیوند با دانشنامه مجازی مکتب اهل بیت (ع) (ویکی شیعه) است و افراد می توانند برای مطالعه بیشتر در مورد آیت‌الله آصفی از طریق پیوند برقرارشده به ویکی شیعه مراجعه نمایند.

گوگل اسکالر یک پایگاه استنادی است و به عنوان یکی از خدمات موتور کاوش گوگل به شمار می‌آید. ایجاد پروفایل برای علمای شاخص شیعه در گوگل اسکالر باعث افزایش مشاهده پذیری و دسترس پذیری مستندات علمی حاصل از فعالیت های پژوهشی علمای شیعی  در این بستر می‌گردد و نیز به عنوان کتابشناسی کامل از آثار علماء و حوزه اهل‌بیت (ع) در شبکه جهانی وب نیز عمل می‌کند.

لازم به ذکر است، پروفایل آیت‌الله آصفی در گوگل اسکالر با نام Muhammad Mahdi al-Asifi قابل مشاهده و در دسترس است.

Leave a comment

You are commenting as guest.

Ahl Al-Bayt World Assembly

The Ahl al-Bayt World Assembly  is an international non-governmental organization (INGO) that was established by a group of Shiite elites under the supervision of the great Islamic authority of the Shiites in 1990 to identify, organize, educate and support the followers of Ahl al-Bayt.

  • Tehran Iran
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

Contact Us

Issue
Email
The letter
9*4=? Captcha