اخبار مجمع

  • آیت‌الله رمضانی: برائت از شرک، نظام استعماری و استثماری، در حج برجسته شود | از «بازتاب پیام رهبری در روسیه» تا «حمایت جوانان آرژانتینی از فلسطین»

    آیت‌الله رمضانی: برائت از شرک، نظام استعماری و استثماری، در حج برجسته شود | از «بازتاب پیام رهبری در روسیه» تا «حمایت جوانان آرژانتینی از فلسطین»

    به گزارش پایگاه رسمی مجمع جهانی اهل بیت (ع)- در فرصتی که چهره شیطانی اسرائیل، صهیونیسم جهانی و قدرت‌های استکباری عیان شده و مردم غیرمسلمان دنیا از شرق تا غرب عالم، درگیر موج بیداری شده‌اند؛ حج امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و فرصت ویژه‌ای را برای مسلمانان فراهم نموده تا در بزرگترین اجتماعشان، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند.

    از همین رو، پیام امسال رهبر معظم انقلاب برجستگی ویژه و منحصربفردی یافته و همچون پیام‌های گذشته مورد توجه رسانه‌ها و ناظران در سراسر جهان قرار گرفته است.

    در این راستا و در جریان انتشار پیام ولیّ امر مسلمین جهان به حجّاج بیت‌اللّه‌الحرام، مبنی بر لزوم برائت جهانی از رژیم صهیونیستی و آمریکا؛ وبینار فعالان اهل‌بیتی(ع) با عنوان «بررسی ابعاد فرامنطقه‌ای و بین‌المللی پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج»، روز شنبه ـ 26 خرداد 1403 ـ ساعت 15:00 به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا برگزار شد.

    این وبینار با پیام آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، سخنرانی دکتر «نوری محمدزاده» استادیار دانشگاه دولتی داغستان از روسیه و شیخ «عبدالکریم پاز» امام جماعت مسجد بوینس‌آیرس آرژانتین برگزار شد.

    روح حج به معنای دقیق کلمه، با توحیدگرایی و شرک‌زدایی عجین است

    آیت‌الله «رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در ابتدای این وبینار، به بُعد عبودیت و بندگی کنگره حج اشاره کرد و بیان داشت: حج، نوعی تمرین بندگی خداوند تبارک و تعالی است که احیاء آن، از جمله اقدامات عملی حضرت ابراهیم(ع) در حوزه‌ی توحید بود. حج، همایشی بین‌المللی است که از همه‌ی ملل مسلمان دنیا در آن حضور دارند؛ لذا بهترین فرصت برای تعاملات در حوزه‌های مختلف و رسیدن به نوعی مرجعیت در تصمیم‌گیری دنیا می‌باشد؛ دنیایی که نظام سلطه به دنبال فریب دادن مردم، استعمار و استثمار آنان می‌باشد.

    وی افزود: بایسته است تا برائت از شرک، مشرکین، نظام سلطه، نظام استعماری و استثماری در حج برجسته شود. روح حج به معنای دقیق کلمه، با توحیدگرایی و شرک‌زدایی عجین است. اگر به اسرار حج توجه داشته باشیم، بر مقابله با شرک درونی و بیرونی تاکید دارد.

    دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، وحدت امت اسلامی را از ثمرات مهم حج معرفی کرد و اظهار داشت: اگر وحدت کامل میان تمام امت اسلامی ایجاد شود، بزرگ‌ترین جایگاه اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی از آن مسلمانان خواهد شد که جزء آرزوها و آمال همه‌ی ما می‌باشد.

    آیت‌الله «رمضانی» در پایان بیان داشت: بایسته است تا حاجیان و زائران بیت‌الله الحرام برای عملی کردن مسئله برائت، تنفر و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی که غزه را به یک زندان بین‌المللی  تبدیل کرده، ابراز نمایند.

    در ادامه، حجت‌الاسلام «معینیان» معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، به پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: این پیام، حامل نکات مهمی از جمله برائت و تسرّی آن به همه جهان، پشتیبانی از جبهه مقاومت و تکریم صبر مردم غزه بود.

    وی بر انتشار حداکثری این پیام مهم از سوی مبلّغان و مرتبطان مجمع جهان اهل‌بیت(ع)، از طریق رسانه، فضای مجازی یا برگزاری همایش تاکید کرد و گفت: روز گذشته جلسه‌ای مجازی با حضور نمایندگان 25 کشور جهان پیرامون ابعاد بین‌المللی پیام مقام معظم رهبری برگزار گردید که مفاد آن به زودی منتشر خواهد شد.

    واکنش مثبت مردم روسیه به پیام رهبری

    دکتر «نوری محمدزاده» استادیار دانشگاه دولتی داغستان از روسیه، ضمن تشکر از مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بابت برگزاری این نشست، اظهار داشت: حج نماد توحید است و همچنین نماد برائت از شرک و ظلم می‌باشد؛ لذا مقام رهبری در پیام امسال بر مسئله برائت در حج تاکید کردند.

    وی، پیام رهبر انقلاب را احیاگر و وحدت‌آفرین معرفی کرد و گفت: سعی کردیم تا این پیام مهم را در فضای مجازی به زبان روسی بازنشر کنیم که با واکنش مثبت مردم و بازتاب بخشی از این بیانات در خبرگزاری‌های مهم روسیه همراه بود.

    این محقق اهل روسیه، آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جبهه حق و حقیقت در جهان دانست و بیان داشت: امروزه مردم تمام دنیا، شعار آزادی فلسطین را می‌دهند و آگاهی پیدا کردند، لذا مقام معظم رهبری نامه‌ای به جوانان اروپایی و آمریکایی نوشتند و مواضع آنان را ستودند.

    دکتر محمدزاده، سیاست امروز کشورش در حمایت از فلسطین را نتیجه‌ی سیاست‌های چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: نقش ولیّ‌فقیه در مبارزه با فرهنگ کفرآمیز و شرک‌آلود غرب حیاتی است. برای تمام پیروان اهل بیت(ع) افتخار است که در این برهه زمانی زندگی می‌کنند و شاهد حیات چنین رهبری هستند که همه ما را به سعادت دنیا و آخرت سوق می‌دهد.

    چشمان مردم فلسطین به شعار حجاج است

    شیخ «عبدالکریم پاز» امام جماعت مسجد بوینس‌آیرس آرژانتین، کنگره حج را فرصتی مهم قلمداد کرد و بیان داشت: حج به عنوان تکلیفی مهم از سوی خداوند نسبت به تمام مسلمین است و همچنین فرصتی بزرگ می‌باشد که باید به نحو احسن از آن بهره ببریم.

    وی، مسئله برائت از مشرکین در موسم حج امسال را متفاوت از گذشته دانست و گفت: امروزه کشتار عظیم و وحشتناکی در غزه در حال وقوع است. اگر شعار آزادی فلسطین در مراسم حج سال‌های گذشته در عربستان ممنون بوده، امسال نمی‌توانند با آن مقابله کنند و نخواهند توانست تا حجاج را به سکوت دعوت کنند.

    این محقق اهل آرژانتین، مسئله برائت را محدود به ایام حج ندانست و بیان داشت: امروزه باید شعار آزادی فلسطین را به کل جهان برسانیم. امروز جوانان در همه کشور‌های جهان از جمله آرژانتین، با مردم فلسطین همدردی می‌کنند لذا به طریق اولی، مسلمانان نسبت به یکدیگر وظیفه‌ی سنگین تری دارند.

    شیخ «عبدالکریم پاز» در پایان، نقش مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در انتقال پیام رهبری به جهانیان را ضروری دانست و اظهار کرد: امیدوارم همه ما شامل دعا و توجه امام زمان(عج) در پیمودن این مسیر بزرگ و مهم باشیم.

    دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در وبینار «بررسی ابعاد بین‌المللی پیام رهبر انقلاب به کنگره حج» اظهار داشت: روح حج به معنای دقیق کلمه، با توحیدگرایی و شرک‌زدایی عجین است. اگر به اسرار حج توجه داشته باشیم، بر مقابله با شرک درونی و بیرونی تاکید دارد.

  • بسته محتوایی ویژه ایام حج به ۲۱ زبان در شبکه بین‌المللی معارف اهل بیت(ع)

    بسته محتوایی ویژه ایام حج به ۲۱ زبان در شبکه بین‌المللی معارف اهل بیت(ع)

    به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - برای بهره‌مندی مبلغان از محتوای متقن و صحیح، بسته محتوایی ویژه ایام حج به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بستر شبکه معارف اهل‌بیت(ع) تهیه گردیده است.

    در این مجموعه محتوایی بیش از 1000 منبع محتوایی به 21 زبان شامل زبان‌های فارسی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، ترکی‌استانبولی، روسی و ... در قالب کتاب الکترونیکی و مقاله فراهم گردیده است.

    از ویژگی‌های این بسته محتوایی، دسترسی به منابع به صورت شبکه‌ای است به این نحو که با انتخاب یک منبع توسط کاربر، ترجمه به زبان‌های مختلف و همچنین منابع مرتبط به آن، نیز برای کاربر به نمایش داده می‌شود.

    از دیگر ویژگی‌‎های این شبکه، نمایش مصور داده‌ها به صورت گراف دانش است. گراف‌های دانش داده‌ها را به شکل گرافیکی سازماندهی نموده و روابط بین آن‌ها را به طور دقیق نمایش می‌دهد.

    راهنمای استفاده از محتوای شبکه به شرح زیر است:

    1. کاربران با ثبت‌نام در شبکه معارف اهل‌بیت(ع) می‌توانند از امکاناتی مانند پروفایل شخصی، یادداشت‌برداری و ... استفاده نمایند.

    2. کاربران می توانند با استفاده از فیلتر‌های مختلف منابع را بر اساس نوع محتوای، موضوع، زبان، ناشر و ... انتخاب نمایند. همچنین با استفاده از گراف‌های تولید شده در شبکه به مرور موضوعی و انتخاب منابع مورد نیازشان بپردازند.

    3. همه منابع در این پایگاه دارای محتوای است و برای دسترسی به محتوای منابع، به سطح نمود(نمونه) اثر مراجعه نمایید. منابعی که به صورت مقاله است، دسترسی مستقیم به محتوای مقاله، از طریق لینک تعبیه شده با عنوان "شناسگر جهانی منبع" در بخش اطلاعات خلاصه و نمود اثر فراهم است.

    4. در بخش شی مرتبط، تمام آثار مرتبط با هر اثر از جمله ترجمه به زبان‌های گوناگون در دسترس می‌باشد و کاربران می‌توانند ترجمه زبان مورد نظر را انتخاب نمایند.

    برای بهره‌مندی مبلغان از محتوای متقن و صحیح، بسته محتوایی ویژه ایام حج به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بستر شبکه معارف اهل‌بیت(ع) تهیه گردیده است.

  • وبینار «بررسی ابعاد فرامنطقه‌ای پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج» برگزار می‌شود

    وبینار «بررسی ابعاد فرامنطقه‌ای پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج» برگزار می‌شود

    به گزارش پایگاه رسمی مجمع جهانی اهل بیت (ع)- در جریان انتشار پیام ولیّ امر مسلمین جهان به حجّاج بیت‌اللّه‌الحرام، مبنی بر لزوم برائت جهانی از رژیم صهیونیستی و آمریکا؛ وبینار فعالان اهل‌بیتی(ع) با عنوان «بررسی ابعاد فرامنطقه‌ای و بین‌المللی پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج»، امروز شنبه ـ 26 خرداد 1403 ـ ساعت 15:00 به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خبرگزاری بین‌المللی ابنا برگزار می‌شود.

    در این وبینار، آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، شیخ «عبدالکریم پاز» امام جماعت مسجد بوینس‌آیرس آرژانتین، شیخ «احمد قبلان» مفتی عالی جعفری شیعیان از لبنان و دکتر «نوری محمدزاده» استادیار دانشگاه دولتی داغستان از روسیه به سخنرانی می‌پردازند.

    54983db9-97a2-4757-a2c7-d133ef07b230.jpg

    وبینار فعالان اهل‌بیتی(ع) با عنوان «بررسی ابعاد فرامنطقه‌ای و بین‌المللی پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج»، با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خبرگزاری بین‌المللی ابنا برگزار می‌شود.

  • دبیرکل مجلس علمای هند با آیت‌الله رمضانی دیدار کرد + تصاویر

    دبیرکل مجلس علمای هند با آیت‌الله رمضانی دیدار کرد + تصاویر

    به گزارش پایگاه رسمی مجمع جهانی اهل بیت (ع)- حجت الاسلام و المسلمین «سید کلب جواد نقوی» دبیرکل مجلس علمای هند با حضور در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت(ع) قم، با آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع دیدار و گفت‌وگو کرد.

    آیت الله رمضانی با بیان اینکه هند ظرفیت عظیمی است، گفت: یکی از کارهایی که در هندوستان باید انجام شود، تقویت بنیه علمی و دانش عمومی شیعیان است.

    وی با بیان اینکه در هندوستان اخباری‌گری تقویت می‌شود تا شیعیان را با مرجعیت فاصله دهند، افزود: لازم است ارتباط با مرجعیت در آموزش‌ها و سخنرانی‌های محرم و صفر ترویج شود. از درس‌هایی که از امام حسین(ع) می‌توانیم بگیریم، ضرورت ارتباط گرفتن با مرجعیت است. فاصله گرفتن از امام حسین(ع) یعنی تنها ماندن ایشان و وقوع حادثه عاشورا؛ و در صورت فاصله گرفتن از مرجعیت، مکتب اهل‌بیت(ع) ضربه می‌خورد.

    در ابتدای این دیدار حجت الاسلام «سید کلب جواد نقوی» دبیرکل مجلس علمای هند، گزارشی از وضعیت شیعیان هندوستان به دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ارائه کرد.

    68953db9-97a2-4757-a2c7-d133ef07b230.jpg

    65953db9-97a2-4757-a2c7-d133ef07b230.jpg

    62953db9-97a2-4757-a2c7-d133ef07b230.jpg

    دبیرکل مجلس علمای هند با حضور در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت(ع) قم، با آیت الله رمضانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • آیت‌الله رمضانی: نگاه ما نسبت به ایران و افغانستان یکی است/ مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در افغانستان فراگیر شود

    آیت‌الله رمضانی: نگاه ما نسبت به ایران و افغانستان یکی است/ مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در افغانستان فراگیر شود

    به گزارش پایگاه رسمی مجمع جهانی اهل بیت (ع)- حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی زکی از علمای افغانستان با آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) دیدار و گفتگو کرد.

    آیت الله رمضانی در این دیدار با بیان اینکه نگاه ما نسبت به ایران و افغانستان یکی است، افزود: ما نگران وضع مردم و مسلمانان افغانستان هستیم، چه اکنون که طالبان با یک تغییر تاکتیک حکومت می‌کند و چه در زمانی که روس‌ها و آمریکایی‌ها در افغانستان بودند.

    دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با ابراز تأسف از جلوگیری از تحصیل دختران افغان در مدارس و محدودیت‌هایی که حکومت طالبان برای زنان و دختران ایجاد کرده گفت: این ظلم به زنان مسلمان است که از تحصیل و رشد و کسب کمالات به‌ دور باشند و از جامعه کنار گذاشته شوند.

    آیت الله رمضانی خدمت و نقش آفرینی در عرصه اجتماعی را لطف الهی و فرصت طلایی عنوان کرد و گفت: باید خیلی مراقبت کنیم که در این مراقبت‌ها تدبیر هم لازم است.

    وی بر لزوم تقویت مجمع جهانی اهل بیت (ع) در افغانستان تاکید کرد و گفت: مجمع جهانی اهل بیت (ع) باید در افغانستان فراگیر شده و نیرو‌های جدید شناسایی، اضافه شوند و جمع بیشتری از محبان اهل بیت(ع) مورد حمایت قرار بگیرند.

    آیت الله رمضانی با بیان اینکه شیعیان و پیروان اهل بیت (ع) در افغانستان گروهی اقلیت هستند، تصریح کرد: اسلام قومیت نمی‌شناسد، سیاه‌پوست و سفیدپوست را جمع کرده و مقام سیاه‌پوست را به حدی بالا برد که شخصی مانند بلال، محرم پیامبر (ص) شد و هر کسی که می‌خواست با پیامبر (ص) ملاقات کند از بلال حبشی کمک می‌گرفت.

    دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در آفریقای جنوبی که با شکست گروه انقلابی این کشور همراه شد، اظهار داشت: در آفریقای جنوبی رئیس جمهور همیشه با ۸۰ درصد آرا انتخاب می‌شد، اما آمریکا اختلافاتی در گروه همیشه پیروز و انقلابی این کشور ایجاد کرده که در انتخابات اخیر شکست بدی را متحمل شدند. تفرقه همیشه باعث شکست خواهد شد.

    وی با ابراز تأسف از روابط دوستانه بعضی دولت‌های اسلامی با نظام سلطه ابراز کرد: اگر ۵۸ کشور اسلامی با یکدیگر متحد باشند، بزرگترین قدرت سیاسی و اقتصادی در جهان را بدست خواهند آورد. اروپایی‌ها به هیچ عنوان این قدرت اقتصادی که مسلمانان برخوردار هستند را ندارند. متاسفانه مستکبرین اجازه وقوع این اتفاق را نمی‌دهند.

    آیت الله رمضانی گفت: دشمن کار خود را با برنامه انجام می‌دهد و در مقابل ما باید منظم، منسجم و با برنامه حرکت کنیم. وظیفه ما امروز نسبت به گذشته خیلی بیشتر است.

    1c983db9-97a2-4757-a2c7-d133ef07b230.jpg

    1a983db9-97a2-4757-a2c7-d133ef07b230.jpg

    آیت الله رمضانی بر لزوم تقویت مجمع جهانی اهل بیت (ع) در افغانستان تاکید کرد و گفت: مجمع جهانی اهل بیت (ع) باید در افغانستان فراگیر شده و نیرو‌های جدید شناسایی، اضافه شوند و جمع بیشتری از محبان اهل بیت(ع) مورد حمایت قرار بگیرند.

  • گزارش تصویری | اولین تالار گفتگوی مجازی جهت انتشار پیام رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام

    گزارش تصویری | اولین تالار گفتگوی مجازی جهت انتشار پیام رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام

    به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - در آستانه شروع مناسک حج امسال، از هشتم ذی الحجة الحرام سال ۱۴۴۵ هجری قمری، به عنوان کنگره عظیم جهانی مسلمانان جهان، اولین جلسه بررسی، همفکری و تبادل نظرِ جمعی از اعضاء مجمع عمومی و نمایندگان و مبلغین مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در سرتاسر جهان به صورت مجازی برگزار شد.

     این نشست تعاملی و گفتگومحور، با هدف بررسی روش ها و راهکارهای ابتکاری و نوین و طرح ایده های پیشنهادی با توجه به تکنولوژی های جدید ارتباطی جهت انتشار، تبیین و پیاده‌سازی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خطاب به حجاج بیت الله الحرام و عموم مسلمانان و آزادگان جهان در معاونت امور بین الملل مجمع، برگزار گردید.

  • برگزاری اولین تالار گفتگوی مجازی جهت انتشار پیام رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام

    برگزاری اولین تالار گفتگوی مجازی جهت انتشار پیام رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام

    به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - در آستانه شروع مناسک حج امسال، از هشتم ذی الحجة الحرام سال ۱۴۴۵ هجری قمری، به عنوان کنگره عظیم جهانی مسلمانان جهان، اولین جلسه بررسی، همفکری و تبادل نظرِ جمعی از اعضاء مجمع عمومی و نمایندگان و مبلغین مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در سرتاسر جهان به صورت مجازی برگزار شد.

    این نشست تعاملی و گفتگومحور، با هدف بررسی روش ها و راهکارهای ابتکاری و نوین و طرح ایده های پیشنهادی با توجه به تکنولوژی های جدید ارتباطی جهت انتشار، تبیین و پیاده‌سازی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خطاب به حجاج بیت الله الحرام و عموم مسلمانان و آزادگان جهان در معاونت امور بین الملل مجمع، برگزار گردید.

    در این جلسه از سوی حجت الاسلام و المسلمین معینیان، معاون امور بین الملل مجمع و سایر حضار بین المللی این نشست، نسبت به تمرکز، توزیع، تولید محتوا و اشتراک گذاری مطالب و محتواهای چندرسانه ای با محوریت شعار #حج_برائت و ذیل هشتگ #الکعبة_تجمعنا_لدعم_الفلسطین تاکید شد.

    در این تالار گفتمان مجازی، اجتماع ارزشمندی از شخصیت های برجسته مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع) از کشورهای مختلف در اقصی نقاط مختلف دنیا از جمله: نروژ. گویان. آلمان، لبنان. آرژانتین. تایلند. میانمار. هندوستان. پاکستان. افغانستان. عراق. سوئیس. پرتغال. سوریه. عربستان. سریلانکا. روسیه. گرجستان. از  ساعت ۱۱ صبح تا ۱۳ عصر به وقت تهران شکل گرفت.

    مفهوم شناسی حج برائت امسال، اعلام انزجار و برائت بین المللی، فرادینی و منطقه ای از صهیونیسم بین الملل، استکبار جهانی و مزدوران شان در منطقه، دفاع همه جانبه از حقوق بشر در غزه در اوج روزهای تنهایی، غربت و کشتارهای مظلومانه در منطق مسکونی گذرگاه رفح و هویت بخشی به مدافعین و حامیان حقوق مردم مظلوم غزه در سرتاسر دنیا علاوه بر مسلمانان حاضر در مراسم عظیم حج امسال اعم از دانشجویان باوجدان و حامی فلسطین در ایالات متحده آمریکا و اروپا، برخی از مباحث مورد بحث و گفتگو به شمار می آمد.

    همچنین در ضمن این جلسه همفکری بر راه اندازی، فعال سازی، تولید محتواهای چندرسانه ای کوتاه، کم حجم و در عین حال اثربخش و اشتراک گذاری آن ها به صورت چندرسانه ای در بین افراد، گروه ها و اکانت های مرتبط در شبکه های اجتماعی پربازدید بین المللی و ... تاکید گردیده و راهکارهای آن مورد تبادل نظر واقع شد.

    در پایان گفتنی است که هم زمان با انتشار رسمی پیام و قرائت آن در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات و در روزهای آینده نیز قرار است جلساتی مشابه با رویکرد جهاد تبیین و تحلیل نسبت به این پیام مهم، پربازدید و مملو از مخاطب به صورت تخصصی تر و منطقه ای، در دستور کار قرار گرفته و برگزار شود.

    اولین جلسه مجازی بررسی، همفکری و تبادل نظرِ جمعی از اعضاء مجمع عمومی و نمایندگان و مبلغین مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام جهت انتشار پیام رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام، برگزار شد.

این متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر استاین متن تصویر است

 

پایگاه‌های مرتبط

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9-7=? کد امنیتی