طی حکمی از سوی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)؛ حجت‌الاسلام معینیان، به معاونت بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) منصوب شد

چهارشنبه, 29 آذر 1402

آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ضمن تقدیر از زحمات دکتر عبدالرضا راشد، حجت‌الاسلام معینیان را به سمت معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) منصوب کرد.

حجت‌الاسلام معینیان، به معاونت بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) منصوب شد

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) - آیت‌‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی معینیان» را به عنوان معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام معینیان به این شرح است:

باسمه تعالی

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محمدعلی معینیان «دام توفیقه»

به موجب این حکم جنابعالی را که مفتخر به تعهد و حسن سابقه و تجربه ارزنده در حوزه بین‌الملل می‌باشید، به سمت معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهلبیت علیهم‌السلام منصوب می‌نمایم. 

انتظار می‌رود با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه امور و فعالیت‌های مربوط به پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام و حمایت و توانمندسازی و شبکه‌سازی شیعیان و تحول ارتقاء و جایگاه آنان را به شکل شایسته و مطلوب ساماندهی نمایید. 

توسعه و تقویت برنامه‌ریزی جامع و کلان‌نگر نسبت به مجامع محلی، آموزش و ساماندهی امور مبلغان، برقراری ارتباط با سازمان‌ها و مجموعه‌های شیعی به منظور تعامل حداکثری باید یکدیگر و نیز شناسایی نیروهای باانگیزه و نخبه جهت تصدی امور مجامع محلی، تلاش در جهت ارتقاء وضعیت اعتقادی، فکری پیروان اهل‌بیت علیم‌السلام به ویژه زنان، جوانان و نوجوانان مبتنی بر عقلانیت و معنویت و ترویج فرهنگ عدالت‌خواهی از راهبردهای مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

در این راستا حداکثر تعامل، همدلی و هم‌افزایی با سایر معاونت‌ها و مجموعه‌های پیرامونی هم‌راستا، مطالبه موکد اینجانب و از مقدمات ضروری تحول‌خواهی و موجب نیل به اهداف و ماموریت‌های مقدس این مجمع است. 

امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد مدیریت جهادی و تحول‌آفرین، در پیشبرد اهداف متعالی مجمع و در حسن اجرای ماموریت‌های محوله، موفق و موید باشید. 

آیت‌الله رمضانی همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر عبدالرضا راشد که پیش از این مسئولیت معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام را بر عهده داشت، به عنوان مشاور دبیرکل در امور بین‌الملل منصوب کرد.

b25e7559-0c07-4828-9306-53060a11c7c3.jpg

متن حکم دکتر عبدالرضا راشد به این شرح است:

 

باسمه‌تعالی 

 

نظر به مراتب تعهد، خدمات و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور بین‌الملل منصوب می‌شوید. امید است با توجه به سوابق و شایستگی‌هایی که دارید با رویکرد تحولی، در راستای توسعه و تقویت اهداف متعالی مجمع موفق و موید باشید. در ضمن لازم است از زحمات مجدانه و مخلصانه شما در مدت ایفای مسئولیت در دو جایگاه معاونت اجرائی و معاونت بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام، تشکر و قدردانی نمایم. 

سلامتی، عزت و توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
8*6=? کد امنیتی