وبینار «امام زمان علیه السلام منجی عالم بشریت» به زبان آذری برگزار شد

پنج شنبه, 18 اسفند 1401

وبینار «امام زمان علیه السلام منجی عالم بشریت» توسط اداره کل فضای مجازی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

وبینار «امام زمان علیه السلام منجی عالم بشریت» به زبان آذری برگزار شد

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ وبینار مهدویت به مناسبت 15 شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف با موضوع «امام زمان علیه السلام منجی عالم بشریت» به زبان آذری توسط اداره کل فضای مجازی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیل اسماعیل اف کارشناس علوم دینی در این وبینار به زبان آذری مطالبی پیرامون امام زمان(عج)، بیان نمود.

کارشناس این وبینار ابتدا در رابطه با ماه شعبان، اهمیت و فضیلت این ماه و اعیاد موجود در این ماه و روایات موجود درباره ماه شعبان و انتساب آن به حضرت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و اینکه این ماه ماه دعا و نیایش و ذکر و عبادت است، صحبت کرد.

وی در ادامه درباره ظهور امام زمان(عج) به عنوان یک بشارت از طرف خداوند برای بشریت در راستای اجرای حکم خدا و برقراری عدالت به معنای واقعی در جامعه سخن گفت.

اسماعیل اف اظهار داشت که امام زمان(عج) منجی عالم بشریت و امید دل مظلومان می باشد که با ظهور ایشان، عدالت در جامعه اجرا خواهد شد.

این کارشناس دینی به این نکته اشاره نمود که خداوند به تمام عالم بشر این وعده را داده که ائمه ای روی زمین قرار خواهیم داد و آنها را وارثین روی زمین قرار خواهیم داد و امام زمان(عج) واسطه فیض بین خالق و مخالوق است.

اسماعیل اف در آخر بیان کرد که  مهدی موعود(عج) تنها منجی حقیقی بشریت است که عدالت را به معنای حقیقی روی زمین اجرا خواهد نمود حتی انبیا که نتوانستند عدالت را به معنای حقیقی اش و به صورت کامل اجرا کنند، اما امام زمان(عج) این عدالت به صوت تمام و کمال به معنای واقعی اجرا خواهد نمود.

ویدیوی این وبینار به صورت کامل ضبط شده و علاقه مندان می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://www.aparat.com/v/Ztc1L، این ویدیو را مشاهده و دانلود کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
2+1=? کد امنیتی