سخنان عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در اجلاس بین المللی علمای مقاومت

یکی از اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مقاومت امروز از یک جریان نظامی محدود به جریانی منطقه ای و بلکه بین‌المللی تبدیل شده است و علمای دنیای اسلام باید بیش از پیش از این ظرفیت بهره بگیرند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در اجلاس بین المللی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد گفت: امت اسلامی پس از عقب ماندگی و انزوا به دوره خلاقیت ، نوآوری و احیای خود رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین نبیل حلباوی با بیان این که دوره نوآوری و احیای امت اسلامی از راه مقاومت به دست آمده است، گفت: متاسفانه دنیای اسلام از زیرساخت های فکری و معرفتی لازم برای این حرکت خلاقانه برخوردار نیست.
تولیت حرم مطهر حضرت رقیه(س) گفت لازم است از این ظرفیت عظیم برای تحول آفرینی در دنیای اسلام بیشتر بهره بگیریم.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)گفت: مقاومت امروز از یک جریان نظامی محدود به جریانی منطقه‌ای و بلکه بین‌المللی تبدیل شده است و علمای دنیای اسلام باید بیش از پیش از این ظرفیت بهره بگیرند.

Ahl Al-Bayt World Assembly

The Ahl al-Bayt World Assembly  is an international non-governmental organization (INGO) that was established by a group of Shiite elites under the supervision of the great Islamic authority of the Shiites in 1990 to identify, organize, educate and support the followers of Ahl al-Bayt.

  • Tehran Iran
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

Contact Us

Issue
Email
The letter
4-1=? Captcha