پیام تسلیت آیت الله هادوی تهرانی در پی ارتحال آیت الله سید محمدتقی شاهرخی

در پی ارتحال آیت الله سید محمدتقی شاهرخی، یکی از اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله هادوی تهرانی عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در پیامی ارتحال آیت الله سید محمدنقی شاهرخی را تسلیت گفت.

متن پیام عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و رئیس مؤسسه رواق حکمت به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ارتحال عالم مجاهد جناب آیت الله حاج سید محمدنقی شاهرخی رحمة الله عليه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این روحانی فرزانه عمری را در خدمت به اسلام و مسلمین سپری کرد و اینجانب خود شاهد بودم که برای توسعه مکتب اهل بیت علیهم السلام رنج سفر به سرزمین های دوردست را علیرغم بیماری و کهولت سن بر خود هموار می نمود.

روحش شاد و حشرش با اجداد طاهرینش باد

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به حضور حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب دامت برکاتهم و علما و روحانیون و مردم اسلام خواه لرستان و تمام بازماندگان آن مرحوم، برای آن بزرگوار علو درجات و حشر با محمد و آل محمد صلى الله عليه و آله و سلم از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی هادوى تهرانی
مشهد الرضا عليه آلاف التحيه و الثناء
95-9-9

Leave a comment

You are commenting as guest.

Ahl Al-Bayt World Assembly

The Ahl al-Bayt World Assembly  is an international non-governmental organization (INGO) that was established by a group of Shiite elites under the supervision of the great Islamic authority of the Shiites in 1990 to identify, organize, educate and support the followers of Ahl al-Bayt.

  • Tehran Iran
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

Contact Us

Issue
Email
The letter
6+8=? Captcha